تجمع جنجالی نوجوانان در شیراز/ 10 نفر بازداشت شدند



تجمع جنجالی نوجوانان در شیراز،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
تصاویری از هنجارشکنی برخی بانوان بدحجاب در بلوار شهید چمران شیراز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که فرماندار شیراز، این حرکت را با برنامه‌ریزی قبلی دانست و گفت: ۱۰ نفر از عوامل اصلی بازداشت شدند.

لطف‌الله شیبانی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با بررسی که انجام دادیم و بر اساس اقدامات ضابطین قوه قضاییه و نیروی مقتدر انتظامی متوجه شدیم که مراسمی که برگزار شده با طرح و برنامه بوده و عوامل برگزار کننده، برنامه مستمری هم برای آینده داشته‌اند.

 

فرماندار شیراز ادامه داد: به محض اینکه از این موضوع مطلع شدیم و اجرای حکم به نیروی انتظامی ابلاغ شد، با هماهنگی دستگاه قضایی اقدامات لازم در جهت شناسایی عوامل مؤثر در برگزاری مراسم انجام شد.

 

شیبانی افزود: تاکنون تعدادی از این عوامل بازداشت و با حکم قضایی تحویل مرجع انتظامی شدند.

 

وی با بیان اینکه تحقیقات درباره برگزاری این تجمع ادامه دارد، گفت:  سردسته این افراد در همان مراسم شناسایی شد و ضابطین بر اساس دستور مرجع قضایی برای دستگیری این فرد اقدام کردند.  

 

شیبانی عنوان کرد: بدون تردید این حرکات و برنامه‌ها با قصد شکستن احکام و هنجارهای اجتماعی، دینی و ملی انجام می‌شود.  

 

وی گفت: به نظر می رسد که این حرکت با برنامه انجام شده است و قطعا دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با قدرت با این موارد برخورد می‌کنند.

 

فرماندار شیراز با بیان اینکه تا کنون حدود ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند، گفت: این تجمع با مجوز صورت نگرفته است.

 

بلوار شهید چمران یکی از مهم‌ترین بلوار شهر شیراز است که از نظر جغرافیایی در شمال غرب شهر قرار دارد و این بلوار مانند یک کمربندی غرب شهر یعنی پل معالی‌آباد را به شمال شهر یعنی تقاطع غیر همسطح دانشجو (فلکه علم) متصل می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------