نارضایتی مردم اندیمشک از طریق مراجع قانونی در حال بررسی است



اخبار,اخبار اجتماعی,سرهنگ محمدعزیزی

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: نارضایتی مردم اندیمشک و مشکلات پیش آمده برای نصب تابلو ورودی شهرستان دزفول از طریق مراجع قانونی و مسئولان بررسی شده و شهرندان مراقب افراد مغرض وحاشیه ساز باشند..

سرهنگ محمد عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا در این خصوص اظهار داشت: بامداد سه شنبه نصب شبانه تابلوی ورودی به شهر دزفول توسط مسئولان این شهر باعث نارضایتی شهروندان اندیمشک شده که با حضور و مدیریت ماموران نیروی انتظامی موضوع کنترل شده است.


وی افزود: مردم شهرستان های اندیمشک و دزفول از دیرباز در کنار یکدیگر به خوبی زندگی کرده و به هیچ عنوان اجازه نمی دهند افراد مغرض امنیت شهروندان را به خطر بیندازند.


وی ادامه داد: شهروندان گرامی این نکته را مد نظر داشته باشند که ممکن است افراد مغرض به دنبال به حاشیه کشاندن این اعتراض باشند.


سرهنگ عزیزی گفت: موضوع از طریق مسئولان در حال پیگیری و به دنبال بررسی و رفع مشکل به وجود آمده هستند.


فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از شهروندان خواست با احترام به قانون و سعه صدر اجازه دهند تا موضوع از طریق مراجع قانونی رسیدگی شود.


بامداد سه شنبه نصب شبانه تابلوی ورودی به شهر دزفول توسط مسئولان این شهرستان باعث نارضایتی مردم اندیمشک شده که به دنبال آن برای ساعاتی درگیری شدیدی بین شهروندان این دوشهرستان ایجاد شد.


این درگیری ها تا صبح سه شنبه نیز ادامه داشت که با حضور نیروی انتظامی در محل در حال حاضر فضای محل درگیری آرام شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------