کمک فوری/حال این مادر جوان خوب نیست



اخبار,اخباراجتماعی,دست یاری

مادر جوانی که از مدتی قبل به بیماری سرطان لنفوم مبتلا بوده(در سمت چپ گردن) که با کمک های شما عزیزان توسط این خیریه در اوایل امسال  مورد عمل جراحی قرار گرفته و سپس چندین مرحله شیمی درمانی برایشان انجام شده است .اکنون پزشک معالج ایشان دستور بستری و عمل جراحی (پیوند مغز استخوان) نامبرده را پس از بررسی سی تی اسکن و MRI و آزمایشات جدید داده است که انشالله و بایستی در اسرع وقت انجام پذیرد. ولی متاسفانه توان مالی برای تامین هزینه های مربوطه را ندارند.

این مادر ساکن یکی از شهرهای شمال غربی کشورمان است که بدلیل بیکاری و عدم بضاعت مالی همسرشان نیازمند کمک و یاری شما عزیزان می باشد.

حال در نظر داریم با کمک و یاری پروردگار متعال و شما عزیزان گرامی مبلغ 10 میلیون تهیه و در اختیار این خانواده محترم قرار دهیم.

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان این مادر بیمار نیازمند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------