تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در لرستان/ ابلاغ معلم لغو شد



تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در لرستان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو خرم‌آباد از لغو ابلاغ یک معلم در این شهرستان به‌دلیل تنبیه بدنی یک دانش‌آموز خبر داد.

به گزارش تسنیم، روز چهارشنبه هفته گذشته، عکسی مبنی‌بر ضرب‌وشتم یک دانش‌آموز توسط معلم در فضای مجازی لرستان منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به‌همراه داشت.

 

مسئولان آموزش‌وپرورش لرستان پس از این حادثه از دانش‌آموز آسیب‌دیده، عیادت و دلجویی کردند و ابلاغ معلم لغو و به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش‌وپرورش لرستان معرفی شد.

 

عبدالله بهاروند، مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو خرم‌آباد در حاشیه عیادت و دلجویی از دانش‌آموز مدرسه روستای ده‌محسن که توسط معلم بازنشسته این آموزشگاه مورد تنبیه بدنی قرار گرفت، اظهار داشت: بنا به دستور مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان، ابلاغ این معلم لغو و همکاری با این فرهنگی بازنشسته به پایان رسید.

 

وی افزود: پرونده فرهنگی بازنشسته در روستای ده‌محسن  با هماهنگی با اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان ارجاع داده شده‌است.

 

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو خرم‌آباد با ابراز تأسف از اتفاق پیش‌آمده در مدرسه روستای ده‌محسن و رضایت پدر و مادر دانش‌آموز، عنوان کرد: همواره تأکید کرده‌ایم که دانش‌آموزان امانت ما در مدارس هستند و هرگونه تنبیه بدنی در مدرسه ممنوع است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------