آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

اعلام جزئیات دادگاه عامل حادثه خونین گلپایگان



اخبار,اخبار اجتماعی ,حادثه گلپایگان

 

دادستان اصفهان گفت: تحقیقات مقدماتی پرونده عامل حادثه گلپایگان تکمیل شده و کیفرخواست تحت عنوان محاربه و فساد فی‌الارض است.

حسن رحیمی در گفت‌وگو با تسنیم در  با اشاره به پرونده عامل حادثه گلپایگان و جزئیات این پرونده اظهار داشت: تحقیقات مقدماتی پرونده تکمیل و کیفرخواست آن نیزمشخص شده است.

وی افزود: کیفرخواست با عنوان محاربه و فساد فی‌الارض مشخص شده و پرونده در حال حاضر در دادگاه پیگیری و دنبال می‌شود.

دادستان اصفهان درباره زمان قصاص عامل حادثه گلپایگان بیان کرد: جلسه دادرسی عامل حادثه گلپایگان هفته گذشته برگزار شد و رسیدگی‌ها همچنان ادامه دارد.

رحیمی گفت: تقاضای دادسرای اصفهان در این رابطه، بحث مجازات محاربه و فساد فی‌الارض به شمار می‌رود اما اینکه دادگاه چه تصمیم بگیرد، در تشخیص دادگاه و دیوان عالی کشور است.

به گزارش تسنیم، شهرستان گلپایگان روز 6 دی‌ماه شاهد درگیری 3 نفر از اشرار با نیروهای انتظامی بود که در این درگیری 5 نفر به شهادت رسیدند و سرهنگ محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان نیز از افرادی بود که در این حادثه شهید شد.

بعد از هلاکت 2 نفر از ضاربان این حادثه، نیروی انتظامی استان اصفهان سومین عامل این درگیری را دستگیر کرده و به مراجع قضایی تحویل داده است.

اخبار اجتماعی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------