روزهای پایانی اجرای قانون جریمه مشمولان غایب



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سربازی
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از آخرین روزهای اجرای قانون جریمه مشمولان غایب خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "ابراهیم کریمی" جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه قانون جریمه مشمولان غایب در طول ۴ سال اخیر اجرا شده، اظهارکرد: مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت دارند،تنها تا پایان سال جاری مهلت دارند تا از طریق قانون جریمه مشمولان غایب، وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.

 

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۹۷،مشمولان واجد شرایط این قانون،می بایست در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت درخواست خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+۱۰) اقدام و مبلغ جریمه را نیز پرداخت کنند.

 

مشمولانی که تمایل به پرداخت اقساطی مبلغ جریمه دارند،می توانند تا پایان سال ۹۸ مبلغ جریمه را پرداخت کنند.

 

همچنین متقاضیانی که در ماه های گذشته درخواست خود را از طریق دفاتر(پلیس+۱۰) ثبت کرده اند ولی موفق به پرداخت مبلغ جریمه نشده اند،نیز می توانند از تسهیلات فوق بهره مند شوند.

 

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره۰۹۶۴۸۰و یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh@از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

 اعلام ضوابط و مقررات تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور 

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط و مقررات نحوه تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور را تشریح کرد.

 

سردار ابراهیم کریمی در خصوص ضوابط و مقررات نحوه تردد مشمولان غایب مقیم خارج از کشور اظهار داشت: کلیه مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که حداقل سه سال در خارج از کشور اقامت داشته اند می توانند تا پایان سال ۱۴۰۰، هر سال حداکثر دوبار و مجموعا به مدت سه ماه به داخل کشور تردد کنند.

 

وی افزود: مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که بیش از ۸ سال غیبت دارند و نتوانستند از طریق قانون جریمه مشمولان غایب ؛وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند نیز می توانند با استفاده از تسهیلات فوق به کشور تردد کنند.

 

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور برای دریافت مجوز تردد، می بایست به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت مراجعه و گذرنامه آنان پس از احراز شرایط، ممهور به مهر تردد با عنوان "اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور" شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------