ادامه بارش‌های پراکنده در کشور تا روز چهارشنبه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد بارش‌های پراکنده تا روز چهارشنبه این هفته به‌صورت متناوب در نقاط مختلف کشور ادامه دارد. 

امین حسین نقشینه روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: امروز بعدازظهر (7 اردیبهشت) برای مناطقی از جنوب غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

 

وی اظهار داشت: فردا برخی مناطق جنوب غرب، جنوب دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید خواهند داشت که شدت بارش‌ها در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

 

نقشینه ادامه داد: فردا شب و روز دوشنبه در مرکز، شرق و شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد و بعدازظهر دوشنبه تا چهارشنبه به‌طور متناوب برای استان‌های شمال غرب و دامنه‌های البرز بارش گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

 

وی گفت: امروز تا ظهر منطقه زابل وزش باد شدید خواهد داشت و در سه روز آینده نواحی مرکزی و شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان به علت وزش باد شدید مواج و متلاطم خواهد بود.

 

** تهران ابری همراه با بارش پراکنده

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و در مناطق مرتفع نیمه‌ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود، روز دوشنبه آسمان تهران صاف و سه‌شنبه دوباره ابری و همراه با بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

 

وی گفت: بیشینه دمای امروز در مهرآباد 20 درجه و شمیرانات 17 درجه خواهد بود، فردا مهرآباد 24 و شمیرانات 21 درجه می‌شود، کمینه دمای امروز مهرآباد 9 و شمیرانات 7 درجه بالای صفر بود.

 

نقشینه اظهار داشت: بندرعباس و اهواز با دمای 30 درجه بالای صفر و فرودگاه اردبیل با دمای منفی 5 درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط کشور در 24 ساعت گذشته بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------