پیش‌بینی بارش باران برای اغلب مناطق کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, بارش باران
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه‌ای بارشی به کشور گفت: در اغلب مناطق کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.  

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: طی امروز (پنج‌شنبه 19 اردیبهشت) شدت بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و نیمه جنوبی آذربایجان غربی خواهد بود.

 

وی ادامه داد: در روز جمعه نیز شدت بارش‌ها برای استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و دامنه‌های البرز مرکزی در شمال استان تهران و البرز و قزوین پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز شنبه سامانه بارشی در نیمه غربی و جنوب کشور تضعیف می‌شود، گفت: برای نوار شرقی کشور و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

وی همچنین تاکید کرد: از بعد از ظهر امروز و نیز طی روز جمعه، باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

 

به گفته وظیفه، از امروز و با نفوذ جریان‌های خنک شمالی روی سواحل دریای خزر، برای استان‌های واقع در این مناطق کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: فردا آسمان تهران نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری است و گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین حد دمای تهران در این روز 29 و 19 درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا (شنبه 21 اردیبهشت) هوای تهران کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 29 و 16 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------