وکیل نجفی: برای مصالحه تلاش می کنیم / اعتراض خانواده نجفی به حکم قصاص



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,

 

لحظاتی بعد از اعلام حکم قصاص محمدعلی نجفی از سوی سخنگوی قوع قضاییه، لاله عقبایی یکی از وکلای نجفی در گفتگوی اختصاصی با سرنخ در پاسخ به این سوال که به حکم صادر شده اعتراض دارید یا تلاشی برای مصالحه انجام خواهید داد؛ گفت: «دفاع ما نسبت به موکل همچنان همان است که در دادگاه بیان کردیم.

 

اگر حکم را به ضرر موکل تشخیص دهیم اعتراض خواهیم کرد.اما این اعتراض مانع تلاش ما برای مصالحه با خانواده استاد نخواهد بود.تا حالا هم گفتگوهایی انجام شده اما هنوز موفق به اخذ رضایت نشده‌ایم.»

 

تقاضای تجدید نظر 

او در ادامه در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما به قتل شبه عمد معتقد بودید آیا تقاضای تجدید نظر خواهید داشت پاسخ داد:" قطعا"و همچنان بر موضع قبلی که در دادگاه دفاع کردیم یعنی قتل شبه عمد تاکید داریم.

 

اعتراض خانواده نجفی به حکم قصاص

شاهد ببری، داماد محمدعلی نجفی با اشاره به حکم بدوی صادر شده بیان داشت: به‌زودی به‌حکم قصاص نجفی در پرونده قتل میترا استاد اعتراض می کنیم.

 

ببری افزود: یکی از موارد شیوه «اصابت گلوله است.» بنابر نظر کارشناسان، گلوله کمانه کرده و به شکل دفورمه از بدن مقتول خارج شده. و این نشان می‌دهد قتل شبه عمد بود و باید باید به شیوه اصابت گلوله بیش‌تر توجه شود.

 

وی تصریح کرد: کارشناسان پزشکی‌قانونی و وکیل نجفی در جلسه آخر دادگاه به قصد رسیدگی تخصصی‌تر، درخواست تیم کارشناسی اسلحه‌شناسی داشتند که به این درخواست به دلایلی نامشخص بی‌توجهی شد.

 

ببری تاکید کرد: درباره درخواست رضایت از خانواده استاد هم به وقت‌اش توضیح خواهیم داد. تنها تاکید می کنم خانواده نجفی تاکنون با خانواده استاد درباره رضایت حرفی نزده و دیگران با این خانواده گفت‌وگو کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------