از بارش پراکنده تا خیزیش گرد و خاک؛ آخرین وضعیت جوی کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر و بارش پراکنده در این منطقه، از تداوم وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق کشور خبر داد.

 به  گزارش  ایسنا ،احد وظیفه اعلام کرد: امروز و فردا ( چهارشنبه و پنجشنبه  ۹ و ۱۰ مرداد ) در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و بخش‌هایی از هرمزگان افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد. این وضعیت در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ مرداد) علاوه بر مناطق ذکر شده برای جنوب فارس نیز پیش بینی می‌شود.

 

او با اشاره به اینکه فردا (پنج شنبه ۱۰ مرداد ) با نفوذ جریان شمالی به غرب سواحل دریای خزر در استان‌های اردبیل و گیلان، ابرناکی و بارش پراکنده  و در ارتفاعات رعد و برق رخ خواهد داد، گفت: در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ مرداد) انتظار آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر را داریم.

 

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: در روزهای جمعه و شنبه در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در ساعات بعدازظهر رشد ابر همراه با رگبار و وزش باد شدید موقت با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 

وظیفه با تاکید بر اینکه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید ادامه خواهد داشت، گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه (۱۰ و ۱۱ مرداد) با افزایش سرعت وزش باد، احتمال خیزش گرد و خاک در بعضی از ساعات وجود دارد.

 

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امشب هوای تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود گفت: فردا پنجشنبه (۱۰ مرداد) هوای تهران صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود که دمای تهران در این روز در بالاترین نقطه به ۴۱ درجه سانتی‌گراد و در پایین‌ترین نقطه به ۲۶ درجه سانتی‌گراد برسد. همچنین پس‌فردا ۱۱ مرداد آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۴۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------