انتصاب جانشین جدید سازمان وظیفه عمومی ناجا



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سازمان وظیفه عمومی
جانشین جدید رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا منصوب شد. 

به گزارش ایسنا، صبح امروز با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ، سردار رحمان علیدوست که پیش از این معاون امور مشمولان ومعافیت‌های سازمان وظیفه عمومی ناجا بود، به عنوان جانشین این سازمان انتخاب شد.

 

پیش از این سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا بود که مدتی قبل به سمت جانشین معاونت اجتماعی ناجا منصوب شد.

 

در این مراسم سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا گفت: شناخت من از سردار علیدوست شناختی نسبی است اما کارکنان سازمان وظیفه عمومی ناجا ایشان را به خوبی می‌شناسند و می‌دانند که سالها در این حوزه زحمت کشیده و اقدامات قابل قبولی انجام داده است که من برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

سرداررحمان علیدوست جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا نیزدر این نشست به اقدامات انجام شده از سوی سازمان وظیفه عمومی اشاره کرد و گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا در سال‌های اخیر گام‌های موثری در هوشمند سازی و افزایش خدمات به مراجعین و ارباب رجوع برداشته است که صدور کارت‌های هوشمند سربازی، راه اندازی سامانه های اینترنتی، تغییر نحوه اعزام به سربازی ، بررسی درخواست‌ها و .... از جمله آن است. 

 

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجارب گذشته و با همراهی و همدلی تمام فرماندهان و روسا بتوانیم خدمت رسانی به مردم را بیش از گذشته افزایش داده و خدمات در کمترین زمان ممکن به مردم ارائه شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------