برخی متهمان پرونده حسین فریدون هنوز محاکمه نشده‌اند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,حسین فریدون
سخنگوی قوه قضائیه گفت: برخی متهمان پرونده حسین فریدون هنوز محاکمه نشده‌اند.

 به  گزارش تسنیم ؛غلامحسین اسماعیلی در ادامه دوازدهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی ادعای فریدون بر شنود دفتر رییس جمهور گفت: حکم این فرد صادر شده و در حال اجراست. در فرایند قضایی داشتن نسبت خانوادگی با اشخاص و مقامات و تشکیلات و احزاب رسمی و قانونی کشور نه امتیاز و نه مانع برای رسیدگی قضایی محسوب می‌شود و فارغ از این انتسابات به موضوع رسیدگی می‌شود.

 

در این این پرونده دلایل و مستندات از منظر قضات رسیدگی کننده از دادسرا تا تجدیدنظر و فرایند بررسی اعمال ماده ۴۷۷ دلایل کافی وجود دارد و برخی متهمان اقرار دارند و اسناد مکتوب و قانونی برای توجه اتهامات وجود دارد و رای فارغ از هرگونه شائبه و جانبداری بوده است و تاکنون حدود ۱۰ قاضی در این پرونده از ابتدا تاکنون رای دادند و اظهارنظر کردند.

 

سخنگوی قوه قضائیه گفت: عدد متهمان بیش از اینهاست و برخی متهمان این پرونده هنوز پرونده‌شان در دادسرا مفتوح است و  در همین پرونده نسبت به ۷ نفر دادگاه بدوی رای صادر کرد. دادگاه بدوی دو نفر از ۷ نفر را تبرئه کرد و پنج نفر را محکوم کرد. تجدیدنظر یک نفر از کسانی که بدوی محکوم کرده بود را برائت داد و حکم چهار نفر دیگر را تایید کرد و این تایید، حکم دو نفر را بدون هیچ گونه تغییری تایید و حکم یک نفر را به صورت کامل تعلیق و حکم فریدون را تقلیل داد. در همین پرونده کسانی هستند که هنوز محاکمه نشدند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------