احتمال رخداد سیلاب در گلستان و مازندران/وزش باد در تهران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز یکشنبه (۱۲ آبان ماه) شاهد بارش باران گاهی همراه با رعد و برق در سواحل دریای خزر خواهیم بود که شدت بارش در استان‌های مازندران و گلستان پیش‌بینی شده است بنابراین احتمال رخداد سیلاب در این استان‌‎ها وجود دارد. 

فریبا گودرزی روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: همچنین در شمال شرق کشور مانند شمال خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز بارش همراه با رعد و برق خواهد بود و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۸ درجه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خواهیم بود. 

 

وی اظهار داشت: فردا دوشنبه (۱۳ آبان) سواحل دریای خزر، جنوب غرب، شمال فارس، بخش‌هایی از مرکز  و دامنه‌های البرز در استان‌هایی مانند قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده خواهند داشت که در این روز بارش برف در ارتفاعات البرز مرکزی دور از انتظار نیست.

 

وی ادامه داد: از سه‌شنبه تا پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف خواهیم داشت. همچنین دوشنبه نیمه شرقی کشور به ویژه استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان و کرمان وزش بادهای شدید پیش‌بینی شده است. 

 

به گفته وی امروز دریای خزر مواج و متلاطم است.

 

وزش باد در تهران  

 

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری همرا با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۱۱ بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۱۹ درجه بالای صفر می‌رسد، فردا در برخی ساعات رگبار و برق و وزش باد رخ می‌دهد و کمی خنک‌تر می‌شود به طوری که کمینه دما ۹ درجه بالای صفر و بیشینه دمای تهران ۱۶ درجه خواهد شد.

 

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۵ درجه زیر صفر، ارومیه یک درجه زیر صفر و بندرعباس ۳۳ و اهواز ۳۰ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------