محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,محدودیت‌های ترافیکی
مازندران رییس پلیس راه مازندران از محدودیت‌های ترافیکی تا ۶ صبح روز شنبه ۲۵ آبان ماه در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد. 

علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی تا ۶ صبح روز شنبه ۲۵ آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

 

وی تصریح کرد: به همین منظور، تردد انواع موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۵ آبان ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

 

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روز جمعه ۲۴ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۵ آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ عصر روز جمعه ۲۴ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۵ آبان ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

 

قدمی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آبان ماه از محور هراز ممنوع است.

 

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------