توقف اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات تا اطلاع ثانوی



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,عتبات عالیات
با توجه به اتفاقات اخیر در کشور عراق سفر زائران تا اطلاع ثانوی به عتبات عالیات متوقف شده است و تاریخ اعزام مجدد کاروان‌ها مشخص نیست. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به اتفاقات اخیر در کشور عراق سفر زائران تا اطلاع ثانوی متوقف شده و این درحالی است که طبق اعلام سازمان حج و زیارت قرار بوده است سفر‌های زیارتی به عتبات عالیات از ابتدای آذرماه اغاز شود.

 

در همین خصوص حجت الاسلام صحبت الله رحمانی مدیر کل عتبات سازمان حج وزیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در آبان ماه سال جاری اظهار کرد: با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور عراق برای حفظ امنیت و کرامت زائران ایرانی اعزام کاروان‌های زیارتی به تعویق افتاد.

 

وی بیان کرد: با آرام شدن شرایط فعلی کشور عراق، دور جدید اعزام‌های عتبات عالیات از اول آذر آغاز خواهد شد و زائرانی که در این مدت ثبت نام کردند و اعزامشان به تعویق افتاده بود، ماه آینده مشرف خواهند شد.

 

با توجه به اطلاعیه‌ای که شرکت شمسا به دفاتر زیارتی چند روز گذشته داده بود تا اطلاع ثانوی خروج زائران از مرز‌های زمینی ممنوع شده است و در طی تماس‌ خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با کاروان‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت برای ثبت نام عتبات عالیات تنها مشخصات فرد گرفته می‌شود و می‌گویند: تاریخ اعزام مجدد کاروان‌ها مشخص نیست و در صورت اعزام با شما تماس گرفته می شود؛ اما طبق گفته های این کاروان ها به صورت محدود کاروان های هوایی به عتبات عالیات مشرف می شوند.

 

درخصوص پیگیری این مسئله و اعلام تاریخ مجدد اعزام های کاروان های با مسئولان و روابط عمومی سازمان حج وزیارت تماس گرفته شد اما کسی تمایل پاسخگویی به این موضوع را نداشت.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------