روزانه 3 اصفهانی جان خود را در تصادفات از دست می‌دهند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,تصادفات
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه 794 نفر در جاده‌های استان اصفهان جان خود را از دست دادند، این آمار نسبت به سال گذشته 4.6 درصد کاهش داشته است. 

علی سلیمانی‌پور امروز در گفت‌وگو با  فارس در اصفهان در خصوص تلفات حوادث ترافیکی استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ۷۹۴ نفر در جاده‌های استان اصفهان جان خود را از دست دادند.

 

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: از مجموع تلفات ۸ ماه ابتدایی سال، ۲۵۶ نفر در حوادث درون‌شهری و ۴۶۲ نفر در حوادث برون‌شهری فوت کرده‌اند؛ ۷۶ نفر هم مربوط به سایر حوادث بوده است.

 

وی افزود: این در حالی است که از ابتدای سال ۹۷ تا پایان آبان ماه همان سال، ۸۵۳ نفر در تصادفات اصفهان جانشان را از دست داده بودند که از این تعداد ۲۷۶ نفر درون شهر، ۵۱۲ نفر برون‌شهری، ۸ نفر روستایی و ۵۷ نفر سایر بوده‌اند.

 

سلیمانی‌پور با بیان این که امسال نسبت به سال گذشته تعداد جان‌باختگان ۴.۶ درصد کاهش داشته، عنوان کرد: مصدومان حوادث امسال نیز ۱۹ هزار ۵۷۰ نفر بودند (شامل ۵ هزار ۸۱۳ زن و ۱۳ هزار ۷۵۷ مرد) که تغییر خاصی نسبت به مدت مشابه سال قبل خود نداشته است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------