اصفهان دو روز آینده غبارآلود است/ بهبود کیفیت هوا از پنجشنبه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,اصفهان
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان از امروز تا صبح چهارشنبه، گفت: سامانه ناپایدار بارش زایی از بعد از ظهر چهارشنبه وارد استان می شود و پایان هفته بهبود وضعیت کیفی هوا را در اصفهان شاهد خواهیم بود. 

زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پایداری هوا در دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق استان در این مدت صاف تا قسمتی ابری خواهد بود؛ همچنین با توجه به ورود توده هوای سرد و کاهش دما از امروز تا صبح چهارشنبه در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان غبار محلی و افزایش غلظت آلاینده‌ها را شاهد خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه سامانه ناپایدار بارش زایی از بعد از ظهر چهارشنبه وارد استان خواهد شد، افزود: فعالیت این سامانه ضعیف در غرب استان به صورت برف و باران است و تا صبح پنجشنبه همه مناطق استان اصفهان را فرامی گیرد.  

 

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا سه درجه ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، گفت: چوپانان با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می شود .

 

سیدان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------