بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۲ استان/ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین_کرج_تهران سنگین است، از بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی 12 استان خبر داد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و همچنین در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش پراکنده برف  و در آزادراه قزوین-رشت بارش باران گزارش شده است.

 

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها ادامه داد:  ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک سنگین و در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس نیمه سنگین گزارش شده است.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، زنجان، قم، مازندران، مرکزی، همدان، کردستان، کرمانشاه و گلستان و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان گزارش شده است.

 

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------