وزش باد شدید در نوار شمالی و احتمال شکستن درختان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه تا فردا سه‌شنبه شاهد وزش بادهای شدید جنوبی و افزایش دما بین ۵ تا ۷ درجه در استان‌های گیلان و اردبیل خواهیم بود که احتمال خسارت بر سازه‌های موقت و شکستن و افتادن درختان وجود دارد، بنابراین هموطنان تمهیدات لازم را بیاندیشند. 

فریبا گودرزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از امروز تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام با افزایش محسوس دما خواهیم داشت، امروز به ویژه در بعدازظهر جنوب شرق مانند سیستان و بلوچستان بارش‌های پراکنده و وزش بادهای شدید موقتی دارد که این شرایط فردا در شرق خراسان رضوی رخ خواهد داد. 

 

وی اظهارداشت: پنجشنبه در زاگرس مرکزی، برخی نقاط آذربایجان غربی و شمال گلستان بارش‌های پراکنده و خفیف رخ می‌دهد که جمعه سامانه بارشی بعدی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و جمعه شب نوار غربی برف و باران خواهد داشت.

 

آسمان تهران صاف  

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، کمینه دمای امروز صبح پایتخت ۲ درجه زیر صفر بود و بیشینه دمای امروز تهران به ۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

 

گودرزی گفت: شهرکرد با دمای ۱۴ درجه زیر صفر، زنجان ۱۲ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۳ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------