کاهش دمای هوای اصفهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هوای اصفهان
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارش برف طی دو روز آینده در استان، گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری ها در اصفهان با شدت کمتری در روز آینده است. 

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط جوی در بیشتر مناطق استان به صورت قسمتی ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده برف و باران به ویژه در مناطق غربی استان پیش بینی می شود.

 

وی با اشاره به بارش برف و باران طی دو روز آینده در استان، ادامه داد: دمای هوا طی ۲۴ساعت آینده کاهش می یابد. همچنین سردترین منطقه استان بویین میان دشت با دمای هوای منفی ۱۴درجه سانتی گراد و گرم ترین منطقه استان خورو بیابانک با دمای ۱۳درجه سانتی گراد است.

 

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه دمای هوای اصفهان در شب گذشته، ۳درجه سانتی گراد بود، گفت: دمای هوای اصفهان امشب به منفی ۳درجه سانتی گراد نیز می رسد و حداکثر دما هم ۱۲ درجه سانتی گراد است.

 

علی عسگریان با اشاره به اینکه طی سه روز آینده دمای هوا به سرمای چند روز قبل بر می گردد، ادامه داد: سه شنبه شب و چهارشنبه صبح با کاهش دما روبه رو هستیم، به طوری که دمای هوای اصفهان ممکن است به ۷ درجه سانتی گراد زیر صفر برسد، همچنین در مناطق غربی استان نیز دما به ۱۵تا ۲۰ درجه سانتی گراد زیر صفر خواهد رسید.

 

وی با تاکید بر این که آلودگی در سطح استان وجود ندارد، ادامه داد: امروز وزش باد داریم که مانند روز گذشته نخواهد بود، اما در کل استان وزش باد نسبتاً شدیدی خواهیم داشت.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------