ثبت درخواست غیرحضوری بیمه شدگان در بستر خدمات الکترونیکی فراهم شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بیمه شدگان
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ثبت درخواست غیرحضوری از سوی بیمه شدگان و موسسات طرف قرارداد در بستر خدمات الکترونیکی فراهم شد. 

 دکتر علی محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس ثبت درخواست غیرحضوری از سوی بیمه شدگان و تمامی موسسات درمانی طرف قرارداد در بستر پورتال معاونت درمان به نشانی DARMAN.TAMIN.IR فراهم شده است.

 

وی اضافه کرد: بیمه شدگان و مراکز درمانی برای تایید نسخ دارویی و تشکیل پرونده بیماران خاص نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می توانند درخواست خود را از طریق سایت مورد نظر ثبت و با دریافت کد رهگیری در این خصوص اقدام کنند.

 

این مسؤول ادامه داد: پیش از این بیمارستان ولیعصر(عج) زنجان به عنوان بیمارستان مبداء برای درمان و بستری بیماران کرونا در سطح استان معرفی شده بود که در زمان حاضر تمامی  بیماران مبتلا به کرونا در همه بیمارستانهای سطح شهر بستری هستند.

 

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از ابتلای سایر مراجعان به این ویروس، از مراجعه غیرضروری به بیمارستان های تامین اجتماعی خودداری کرده و بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی و سایر همشهریان زنجانی نیز به این مهم توجه جدی داشته باشند.

 

محمدی با اشاره به تمهیدات و سیاستهای کاهش تردد و مراجعات حضوری نیز افزود: بیمه شدگانی که دفترچه درمانی آنها تا پایان سال ۹۸ اعتبار داشت، بدون مراجعه به کارگزاری ها، بصورت سیستمی دفترچه درمانی آنان دارای اعتبار بوده و تا پایان فروردین ماه سال جاری می توانند از خدمات سازمان در بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم بهره مند شوند.

 

وی اظهار داشت:  در زمینه خدمت رسانی مراکز درمانی تامین اجتماعی به بیمه شدگان و شهروندان زنجانی در زمان حاضر مراکز درمانی بستری و سرپایی (بیش از ۷۷ بیمارستان و ۳۱۰ مرکز درمانی سرپایی در سراسر کشور) با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی به بیماران بویژه مبتلایان به کرونا هستند.

 

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات و سیاست های سازمان تامین اجتماعی همسو با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ مجوز اسپیرومتری در معاینات سلامت شغلی بیمه شدگان و کارکنان تا پایان ریشه کنی کرونا انجام نمی گیرد و این تست لغو شده است.

 

 هم اکنون ۲ بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می‌کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------