پلیس فتا: ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی فقط با شماره ۶۳۶۹



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,ثبت‌نام وام یک میلیون
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: شهروندان برای دریافت وام یک میلیونی کرونا لازم است کد ملی سرپرست خانوار را حداکثر تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه سال جاری از شماره تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند. 

 سرهنگ دوم "علی محمد رجبی" ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: خانوار‌های یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند، اعلام کنند.

 

وی افزود: اطلاع رسانی و یا ثبت تقاضای وام با هر سر شماره‌ای غیر از این سر شماره، دامی از سوی شیادان و مجرمان سایبری است و آن‌ها تلاش می‌کنند تا شهروندان را اغفال کرده و اطلاعات بانکی آن‌ها را به سرقت ببرند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: ثبت نام برای دریافت این وام به هیچ گونه پرداختی نیاز ندارد و تقاضای پرداخت وجه برای ثبت نام، کلاهبرداری است و در گذشته نیز شاهد سوءاستفاده مجرمان سایبری در این دست موارد بوده‌ایم.

 

سرهنگ "رجبی" با تاکید بر اطلاعیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در فرآیند ثبت نام و دریافت این وام هیچ گونه نیازی به مراجعه به بانک، سازمان‌های دولتی و ثبت نام در هیچ وب سایتی نیست.

 

این مقام سایبری تاکید کرد: شهروندان برای دریافت وام یک میلیونی کرونا لازم است کد ملی سرپرست خانوار را حداکثر تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه سال جاری از شماره تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.

 

 

 ایلنا  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------