فردا؛ آخرین روز اجرای محدودیت تردد بین استانی / پلیس: منتظر ابلاغ جدید هستیم



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, طرح فاصله‌گذاری اجتماعی
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت تردد بین‌استانی تا پایان فروردین است و منتظر ابلاغ جدید هستیم.  

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت: آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان فروردین بوده است؛ بر این اساس منتظر ابلاغ بعدی هستیم.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیک در ورودی کلانشهر‌های کشور به خصوص تهران را با شروع کار واحد‌های صنفی با ترافیک همراه دانست و تصریح کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ. کرج و کرج ـ. تهران از پایانه شهید کلانتری تا گرمدره نیمه‌سنگین و پرحجم است؛ همچنین جاده مخصوص کرج نیز ترافیکی نیمه‌سنگین و پرحجم را داراست.

 

وی گفت: ترافیک در محور‌های پاکدشت و شهریار به سمت تهران پرحجم گزارش شده است.

 

سرهنگ رحمانی با بیان این مطلب که مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده، به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش در استان‌های غربی، مرکزی و بخشی از کشور تا ساعاتی دیگر اشاره و اعلام کرد. در استان‌های اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و برخی از استان‌های غربی شاهد آغاز بارش‌ها هستیم؛ با توجه به لغزندگی معابر از رانندگان درخواست می‌کنیم که سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کنند.

 

 فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------