الویت بازگشایی «مراکز تجاری و خرید» به «اماکن مذهبی و زیارتگاهی»



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, نظرسنجی‌
نتایج نظرسنجی‌های مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نشان می‌دهد: ۳۲.۹ درصد ترجیح می‌دهند «مراکز تجاری و خرید» و ۳۲.۶ درصد ترجیح می‌دهند «اماکن مذهبی و زیارتگاهی» در اولویت بازگشایی قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران از مردم پرسیده است: «اگر قرار باشد محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری #کرونا از مراکز و مکان‌ها برداشته شود، شما ترجیح می‌دهید کدام یک از موارد زودتر بازگشایی شود؟ » در این سوال پاسخگویان امکان انتخاب سه گزینه را داشته‌اند.

 

یافته‌ها و نتایج نشان می‌دهد، ۳۲.۹ درصد ترجیح می‌دهند «مراکز تجاری و خرید» و ۳۲.۶ درصد ترجیح می‌دهند «اماکن مذهبی و زیارتگاهی» در اولویت بازگشایی قرار گیرند.

 

در مراتب بعدی به ترتیب «باشگاه‌های ورزشی، استخر و ورزشگاه‌ها» با ۲۹.۱ درصد، «نماز جماعت و جمعه» با ۲۱.۲ درصد، «پارک‌ها و مراکز تفریحی» با ۱۹ درصد، «رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها» با ۱۵.۶ درصد، «کلینیک‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها» با ۱۱.۹ درصد و «سینما، تئاتر، کنسرت» با ۷.۴ درصد قرار دارند.

 

بنا بر اعلام ایسپا، این نظرسنجی به صورت تلفنی و با جامعه آماری افراد بزرگسال (بالای ۱۸ سال) در سطح ملی و حجم نمونه ۱۵۶۳ در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ اجرا شده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------