آغاز آموزش آنلاین حج ۹۹ از ۱۰ اردیبهشت



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,حج ۹۹
آموزش آنلاین و غیرحضوری حج ۹۹ از دهم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی اخویان ـ مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری ـ در جلسه توجیهی کارشناسان آموزش دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در خصوص برگزاری اجتماعات و جلسات آموزش حضوری و همچنین بر اساس تصمیمی که از سوی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گرفته شده است، برنامه‌های آموزش زائران حج تمتع ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه دهم اردیبهشت‌ماه به‌صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می‌شود.

 

به گفته او، برنامه و تقویم آموزشی زائران به دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در سراسر کشور اعلام شده و قرار است در تمام استان‌ها برای برگزاری دوره‌های آموزش زائران به مدیران و روحانیان کاروان‌ها اطلاع‌رسانی شود.

 

وی ادامه داد: هرچند برگزاری جلسات آموزشی به‌صورت حضوری بسیار تأثیرگذار و مهم است، اما با توجه به محدودیت‌های اعمال‌شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا، در حال حاضر تنها از طریق آنلاین دوره‌ها را می‌توان برگزار کرد و پس از عادی شدن وضعیت شهرها، دوره‌های تکمیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری برای زائران برگزار خواهد شد.

 

اخویان گفت: نرم‌افزارهای آموزشی و لوح‌های فشرده با موضوع آموزش کاروان‌های حج نیز تهیه شده که زائران می‌توانند افزون بر فراگیری دوره‌های آنلاین، این آموزش‌ها را از طریق سامانه زائر به نشانی http://zaer.hajj.ir/  دریافت کنند. البته در حال حاضر امکان تشکیل کاروان‌های مجازی در بستر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برای تمامی زائران فراهم‌ شده است که می‌توانند برای برگزاری جلسات آموزشی از این طریق اقدام کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------