شهرداری تهران برخی از مراکز دامپزشکی را پلمب کرد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,شهرداری تهران
عضو شورای اسلامی شهر تهران از پلمب برخی از مراکز دامپزشکی توسط شهرداری تهران خبر داد.

 به  گزارش فارس ؛سیدآرش حسینی میلانی رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در تذکری به شهردار در دویست و دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: برابر با گزارش‌های واصله و مراجعه واحدهای صنفی دامپزشکی تهران در روزهای اخیر برخی از مناطق شهرداری در برخورد با این واحدها، نسبت به تعطیلی و پلمب دفاتر مراکز دامپزشکی اقدام کرده‌اند.

 

وی افزود: این برخوردها موجب نگرانی و دغدغه تشکل‌های صنفی انجمن‌های دامپزشکی و فعالان این گروه شده است و علیرغم اخذ مجوز فعالیت از وزارت جهاد کشاورزی سازمان دامپزشکی و اتحادیه‌های ذی‌ربط، به دلیل وجود ابهام در وضعیت چگونگی فعالیت این صنف در واحدهای مستقل یا واحدهای مسکونی برخی از مناطق شهرداری تهران بدون بررسی جامع و راهکارهای اجرایی مناسب بلافاصله به جلوگیری از فعالیت این صنف اقدام کرده‌اند.

 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا نباید فعالیت این مراکز نادیده گرفته شود چرا که احتمال دارد در صورت بی‌توجهی دچار شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان شویم.

 

میلانی با اشاره به ضرورت وحدت رویه و تدوین ضوابط مناسب در این زمینه گفت: تا ارائه ضوابط مشخص نباید از فعالیت برخی مراکز دامپزشکی جلوگیری شود و پیشنهاد می‌دهم از طریق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل موضوع پیگیری  و در قالب تفاهم‌نامه خدمات مشترک ارائه شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------