رگبار باران در برخی از استان‌های کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان این که طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ خرداد) در برخی استان‌های کشور رگبار باران خواهیم داشت، گفت: طی فردا وقوع گرد و خاک در خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست. 

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۱۲ خرداد) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های کرمان، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، فارس، یزد، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و طی بعدازظهر فردا (۱۳ خرداد) علاوه بر این مناطق، در برخی نقاط استان‌های اصفهان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، قزوین، البرز، تهران، قم و ارتفاعات سمنان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

 

وی با اشاره به این که این شرایط جوی در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر طی فردا (۱۳ خرداد) نیز پیش بینی می‌شود، تصریح کرد: طی دو روز آینده در بعضی ساعات در منطقه زابل وزش باد شدید رخ می‌دهد.

 

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان این که روز سه شنبه پدیده گرد و خاک در استان های خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست، گفت: روز چهارشنبه (۱۴ خرداد) در برخی نقاط شمال غرب وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

 

به گفته ضیاییان، در سایر مناطق کشور طی روزهای چهارشنبه تا جمعه (۱۴ تا ۱۶ خرداد) جوی آرام خواهیم داشت.

 

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ خرداد) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی افزایش باد و احتمال رگبار باران و حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۱۴ خرداد) نیز صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------