نماینده سمیرم تاکید کرد: مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند/ پرهیز از سفرهای غیرضروری



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نماینده سمیرم
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و رفتن به سفرهای غیرضروری می‌تواند ما را درگیر موج دوم کرونا کرده و خسارت جدی را به بخش‌های مختلف وارد کند.

 اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم بیان کرد: با توجه به این‌که در فصل بهار هستیم و به دنبال بارندگی‌های خوبی که در سال جاری شاهد بودیم وسوسه‌ای در خانواده‌ها ایجاد شده تا در تعطیلات پیش‌رو بعد از چند ماه قرنطینه از شهرهای خود خارج شده و به مسافرت بروند. از سوی دیگر از آنجا که وضعیت کرونا مشمول گذر زمان شده است بعضی‌ها فکر می‌کنند که این ویروس کمرنگ شده و یا از بین رفته است.

 

وی در ادامه اظهار کرد: اما آنچه که حائز اهمیت است کاهش تعداد مرگ‌ومیر و مبتلایان در برخی از شهرهای کشور به دنبال رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل‌های بهداشتی است. اگر در این ایام این حلقه بشکند و مردم به پروتکل‌های بهداشتی توجه نداشته باشند ما مجددا با پیک کرونا مواجه خواهیم شد.

 

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز هیچ واکسن و یا دارویی برای درمان کرونا کشف یا ساخته نشده است. حتی در کشورهای پیشرفته آمار مرگ‌ومیر همچنان بالا است. از مردم انتظار می‌رود در این تعطیلات نیز حوصله کرده و از رفتن به سفرهای غیرضروری پرهیز کنند. شهرهای توریست پذیر و مراکز تفریحی نیز باید پروتکل‌های بهداشتی را به طور مکرر یادآوری کند. صداوسیما و فضای مجازی نیز باید اطلاع‌ رسانی دقیقی در این زمینه داشته باشد. افرادی که از شهرهای قرمز به شهرهای سفید می‌روند می‌توانند ویروس را مجددا در آنجا گسترش دهند و ما با موج دوم کرونا روبرو شویم.

 

سلیمی در پایان تاکید کرد: امکانات بهداشتی و درمانی ما نمی‌تواند پاسخگوی موج دوم گسترده شیوع این ویروس باشد و خدایی نکرده خسارت جدی به بخش‌های مختلف وارد می‌شود. از مردم خواهش می‌کنیم که در این ایام از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------