مشمولان گروه پزشکی و پیراپزشکی فارغ‌التحصیل سال ۹۸ خود را معرفی کنند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,مشمولان فارغ‌التحصیل
رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان فارغ‌التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال ۹۸ که تا ۹۹/۲/۱۵ برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده اند، وارد غیبت شده باید هرچه سریع‌تر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند. 

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری اظهار کرد: برابر اطلاع رسانی های صورت گرفته همه مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند، با هدف تامین کادر پزشکی مراکز درمانی و مقابله با ویروس کرونا باید تا تاریخ ۹۹/۲/۱۵ نسبت به ثبت درخواست اعزام و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام می کردند.

 

وی با تاکید براینکه مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال ۹۸ هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند،گفت: مشمولانی که از تاریخ مذکور  مدت غیبت اولیه آنان از یک روز تا ۳ ماه باشد،سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به ۶ ماه اضافه خدمت تنبیه می شوند .

 

سردارمهری افزود: مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۹۹  فارغ التحصیل شده اند ،فعلا می توانند از مهلت معرفی یک ساله خود استفاده کنند و ضروری است قبل از اتمام مهلت مذکور برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند ،البته شرایط مذکور بستگی به وضعیت بهداشتی کشور داشته و در صورت نیاز به فراخوان و به کارگیری زودتر از موعد این دسته از مشمولان ،مجدد  اطلاع رسانی صورت می گیرد.

 

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی سازمان وظیفه عمومی ناجا می باشد و هرگونه اطلاع رسانی در این حوزه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir ،سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰،کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi @ انجام می شود.

 

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------