تاثیر کرونا بر آزمون‌ها در تهران



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,کرونا
استاندار تهران گفت: آن دسته از آزمون‌هایی که شرکت‌کنندگان برای حضور در آن ملزم به سفر به تهران هستند تا اطلاع ثانوی لغو است. 

«انوشیروان محسنی بندپی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با  ایرنا افزود: تعدادی از آزمون‌های سراسری برای برگزاری یا تکمیل فرآیند برگزاری، نیازمند حضور داوطلبان در تهران بود که به علت شرایط کرونایی، تصمیمی برای برگزاری آنها گرفته نشده است.

 

وی یادآورشد: در خصوص آزمون های سراسر نیز که در همه نقاط کشور از جمله استان تهران به صورت همزمان برگزار می شود، بناست با رعایت پروتکل های بهداشتی، ایجاد فاصله زمانی و ضد عفونی مستمر محل های آزمون، برگزار شود.

 

محسنی بندپی اظهار داشت: بر همین اساس این آزمون ها طی چهار روز پیاپی برگزار می شود و هر روز پس از برگزاری آن، محل حضور داوطلبان برای برگزاری مجدد ضدعفونی و پاکسازی می شود.

 

استاندار تهران گفت: ما به طور جد نگران وضعیت این استان هستیم و هر پروتکل و دستورالعمل که منتج به کنترل بیش از پیش روند شیوع کرونا در تهران شود را با جدیت انجام می دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون های سراسری نیز می تواند در این شرایط بخشی از استرس و نگرانی خانواده ها و دانش آموزان در خصوص سرنوشت تحصیل و زندگی آنان را کاهش دهد.

 

محسنی بندپی ادامه داد: همه تلاشمان را به کار گرفته ایم تا حد امکان نگرانی جدیدی به غیر از شیوع کرونا برای مردم وجود نداشته باشد و روند شیوع این ویروس را نیز با اعمال دستورالعمل های بهداشتی، نظارت بر اماکن عمومی و ایجاد فاصله گذاری اجتماعی کاهش دهیم.

 

استاندار تهران تاکید کرد: حضور و شرکت در آزمون های سراسر بیش از یک سال تلاش دانش آموزان را به ثمر می رساند و می تواند بخشی از بار روانی منفی ایجاد شده به علت شرایط کرونایی را کاهش دهد.

 

تاکنون بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ۲ بار زمان برگزاری آزمون های سراسری تغییر یافته است. همچنین وجود شرایط کرونایی، دانشگاه ها را وادار ساخت که آزمون های خود را به صورت الکترونیک و مجازی برگزار کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------