افزایش دمای هوا در اغلب شهر‌های کشور



 هواشناسی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
از امروز تا اواخر هفته در سواحل دریای خزر افزایش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه پیش‌بینی می‌شود و از دوشنبه تا آخر هفته در بیشتر مناطق کشور روند تدریجی افزایش دما را شاهد خواهیم بود. 

 به  گزارش باشگاه خبرنگاران؛ از امروز تا اواخر هفته در سواحل دریای خزر افزایش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه پیش‌بینی می‌شود و از دوشنبه تا آخر هفته در بیشتر مناطق کشور روند تدریجی افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

 

امروز در شمال و شرق خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، شمال سمنان و ارتفاعات شمال شرق تهران بارش باران، گاهی رعد و برق با وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

 

دوشنبه بارش پراکنده در بخش‌های شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات شرقی البرز رخ خواهد داد و از دوشنبه تا چهارشنبه جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود.

 

پنجشنبه بعد از ظهر با وجود سامانه‌ای جدید به کشور، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و جمعه در بخش‌هایی از نیمه غربی کشور رخ خواهد داد.

 

طی ۲۴ ساعت آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در پاره‌ای از نقاط همراه با خیزش گرد و خاک خواهد بود.

 

امروز در شمال شرق کشور کاهش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهد بود و از امروز تا سه‌شنبه در شرق و جنوب شرق کشور دما حدود ۸ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد. همچنین به تدریج از امروز تا اواخر هفته در سواحل دریای خزر افزایش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه پیش‌بینی می‌شود و از دوشنبه تا آخر هفته در بیشتر مناطق کشور روند تدریجی افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

 

سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز و روز‌های دوشنبه و سه شنبه دریای عمان را مواج است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------