آخرین جزییات اعمال ممنوعیت تردد بین استانی در تعطیلات/شهر آبی نداریم/ هیچ گونه مجوزی برای تردد در تعطیلات آتی صادر نمی‌شود



 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
دبیر کمیته اجتماعی، امنیتی ستادملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه در حال حاضر در کشور شهری در وضعیت آبی به لحاظ شیوع کرونا ویروس قرار ندارد؛ آخرین جزییات اعمال ممنوعیت تردد بین استانی از امروز(چهارشنبه) تا روز (دوشنبه17 خرداد ماه سال جاری) را تشریح کرد. 

به گزارش ایسنا، حسین قاسمی در تشریح اعمال ممنوعیت تردد در تعطیلات پیشرو گفت: از امروز 12 ظهر تا 12 ظهر روز دوشنبه(17 خردادماه سال جاری) سفر بین استانی ممنوع است و این ممنوعیت بدون توجه به آن است که وضعیت بیماری یا اصطلاحا رنگ بندی در شهرها به چه شکل باشد.

 

وی که در گفتگویی تلویزیونی سخن می گفت، افزود: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی بر اساس طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها، جریمه های یک میلیونی و پانصدهزار تومانی مشمول این خودروها می شود در طول این مدت 5 روزه اگر ورود خودروهای غیربومی، پلاک های شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد را داشته باشیم 500هزارتومان جریمه اعمال خواهد شد.

 

وی ادامه داد: درحال حاضر در کشور 13 شهر در وضعیت قرمز، 214 شهر در وضعیت نارنجی و 221 شهر در وضعیت زرد قرار دارد و شهر آبی نداریم.

 

هیچ گونه مجوزی برای تردد در تعطیلات آتی صادر نمی‌شود

  ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به منع تردهای بین استانی، تاکید کرد: امکان صدور هیچ گونه مجوزی برای تردد در این رابطه وجود ندارد.

 

ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد در اطلاعیه شماره ۱۱۵ که امروز چهارشنبه صادر شد، اعلام کرد: «به اطلاع مردم شریف استان می‌رساند با عنایت به ممنوعیت اعمال شده در خصوص سفرهای بین استانی، از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه دوازدهم خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخ ۱۷هفدهم خردادماه، بدون توجه به رنگ‌بندی شهرها در سطح کشور، امکان صدور هیچ گونه مجوزی برای تردد در این رابطه وجود ندارد.

 

این ستاد از مردم خواسته تا از مراجعه به فرمانداری‌ها برای دریافت مجوز تردد در تاریخ های مذکور جداً خودداری کنند.

 

براساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد، طی شبانه روز گذشته، ۱۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که از این تعداد، ۱۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۱۵ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می‌کنند.

 

در حال حاضر ۲۹۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۶۸ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می‌کنند و متاسفانه در شبانه‌روز گذشته نیز دو بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------