آتش‌سوزی در جنگل‌های کوه حاتم پس از سه روز ادامه دارد



 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگل‌های کوه حاتم در مرز این استان با استان خوزستان پس از سه روز در حال سوختن است.

به گزارش ایمنا، محمد محمدی اظهار کرد: این آتش سوزی از ساعت ۱۵:۴۵ روز دوشنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

 

وی اظهار کرد: بلافاصله نیروهای عملیاتی ادارات مرتبط اعلام شد که به منطقه اعزام شدند و عملیات اطفا حریق را شروع کردند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کوه حتم در مرز مشترک شهرستان‌های لنده و بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهبهان در استان خوزستان است که این آتش سوزی از سمت استان خوزستان به عرصه‌های منابع طبیعی استان ما سرایت کرد.

 

محمدی تاکید کرد: دیروز بعدازظهر یک فروند بالگرد به منطقه اعزام و به عملیات اطفای حریق همکاری و کمک کرد.

 

وی ادامه داد: بخشی از آتش سوزی که رد محدوده شهرستان لنده است تقریباً تحت کنترل است و نیروهای در تلاش برای مهار آتش بخشی دیگر که در شهرستان بهمئی است، هستند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با هماهنگی سازمان بحران کشور از سوی وزارت دفاع این دو بالگرد اعزام شدند و یا می‌شوند، تصریح کرد: تا ظهر امروز یک بالگرد آبپاش به منطقه اعزام می‌شود.

 

محمدی در خصوص میزان خسارات وارده و علت این آتش سوزی اضافه کرد: مساحت خسارات وارده هنوز مشخص نیست و علت آتش سوزی نیز انسانی است که باید به صورت دقیق بررسی شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------