فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر سال ۱۴۰۰



 سازمان وظیفه عمومی ناجا,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر سال ۱۴۰۰ باید در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند. 

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی آمده است: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

 

همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روز سه شنبه یکم تیر ماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 

براساس این گزارش، مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند:تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان، خانواده درجه یک شهدا را به همراه خود داشته باشند.

 

همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روزاعزام توسط وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه غربالگری قرار می گیرند.

 

عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

 

این سازمان در این اطلاعیه متذکرشده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------