یک فوریت احداث آرامستان‌های جدید در تهران تصویب شد / بهشت‌زهرا حداکثر تا ۳ سال دیگر ظرفیت دارد



  آرامستان‌های جدید در تهران,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
یک فوریت لایحه مکان‌یابی، تملک و احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت در صحن امروز شورا با رأی اکثر اعضا به تصویب رسید.

به گزارش فارس؛یک فوریت لایحه مکان‌یابی، تملک و احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت امروز در صحن شورای شهر تهران مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای شورا نظرات‌شان را در این زمینه مطرح کردند.

 

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در صحن شورا اظهار داشت: این سازمان تا کنون دو بار توسعه یافته و با این روند مرگ و میر و مساحت کنونی بهشت‌زهرا (س) حداکثر تا سه سال دیگر پاسخگوی نیاز شهر خواهیم بود.

 

وی گفت: تفکر مدیریت شهری کنونی این بود که تیمی را مکلف کنند تا بر اساس اقدامات علمی و کارشناسی مکان‌یابی آرامستان‌های جدید تهران در دستور کار قرار گیرد و به نظرم توجه به این موضوع حائز اهمیت است.

 

حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران ضمن گلایه از این موضوع که چرا لایحه مربوطه دیر به صحن شورا آمده است‌،گفت: باید این قضیه سریع‌تر به تصویب برسد و انجام آن با قید فوریت حائز اهمیت است.

 

زهرا صدراعظم نوری نیز در این زمینه گفت: شرایط بهشت‌زهرا (س) از دو سال گذشته بسیار مورد توجه بوده و برخی از طرح‌ها و لوایحی که در روزهای آخر عمر شورا به صحن می‌رسد در قالب یک فوریت و دو فوریت نتیجه کار 6 ماهه و یکساله است که حالا به سرانجام رسیده است و نباید این چنین در نظر بگیریم که روزهای آخر به این نتیجه رسیده‌‌ایم.

 

اما مرتضی الویری عضو دیگر شورای شهر در مخالفت با فوریت‌دار بودن این طرح گفت: اگر یک مورد پیدا کنید که فوریت نداشته باشد همین مسأله است به نظرم مکان‌یابی آرامستان‌ها مشمول فوریت نمی‌شود و تعجب می‌کنم چرا در آخرین جلسات شورای شهر که باید به موضوعات مهمتر بپردازیم به این قضیه پرداخته شده است.

 

سرانجام یک فوریت لایحه مکان‌یابی، تملک و احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت با رأی اکثر شورا به تصویب رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------