ادامه طرح محدودیت‌های کرونایی تا زمان تغییر رنگ‌بندی شهرها | تشدید کنترل مرزها برای پیشگیری از ورود کرونای لامبدا



 محدودیت‌های کرونایی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا بر استمرار اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی تاکید کرد. 

  به گزارش ایسنا، حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر کماکان طرح هوشمند محدودیت‌ها استمرار دارد. به این نحو که تردد خودروهای با پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی در سایر شهرها و همچنین محدودیت تردد پلاک های غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان اعمال خواهد شد.

 

وی افزود: بی تردید این محدودیت تا زمان تغییر وضعیت این شهرها ادامه دارد و تغییر وضعیت و رنگ‌بندی شهرها نیز توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

 

قاسمی تاکید کرد: ورود و خروج به هر یک از شهرهای ممنوعه به ترتیب یک میلیون (برای شهرهای قرمز) و ۵۰۰ هزار تومان (برای شهرهای نارنجی) جریمه خواهد داشت و طرح محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد همچنان ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه  محدودیت های اعمال شده برای تعطیلات اخیر تا پنجم شهریور صرفا برای بازه زمانی دوهفته‌ای بوده و پس از این تاریخ نیز تمدید نشد، تصریح کرد: طرح فیزیکی ممنوعیت ترددها که از سوی ستادملی مقابله با کرونا از ۲۴ مرداد ماه تا ۵ شهریور اعلام شده بود و به صورت فیزیکی و سیستمی اجرا می‌شد، به اتمام رسیده است.

 

قاسمی گفت: به این ترتیب افرادی که به صورت موردی و استثنا کارهای حقوقی یا موارد دیگری شامل حال آنها می شود، بنا به ضرورت با دریافت مجوز می‌توانند تردد داشته باشند. در حقیقت شهروندان می توانند با ارائه اسناد به فرمانداری‌ها برای امور ضروری مجوز تردد دریافت کنند.

 

تشدید کنترل مرزهای زمینی و دریایی کشور برای پیشگیری از ورود کرونای لامبدا

 دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با اعلام خبر ابلاغیه جدید فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به استانداران سراسر کشور:دستور وزیر کشور به برقراری تمهیدات لازم از سوی استان‌های مرزی و دستگاه‌های ذیربط، در راستای پیشگیری از ورود سویه کرونای لامبدا از کشورهای مبداء جهش یا دیگر کشورهایی که شیوع این نوع از ویروس در آنها مشاهده و گزارش شده، است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------