توزیع گل داخل کتاب های کمک آموزشی بین دانش آموزان+تصاویر



موادمخدر ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که اقدام به جاساز موادمخدر در کتاب‌های درسی و توزیع آن بین دانش آموزان و دانشجویان می‌کرد. 

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در فضای مجازی با این اقدام که کتابی را تحت عنوان کمک آموزشی هوش برتر ویژه بازگشایی مدارس را طراحی و به جای عرضه کتاب واقعی اقدام به جاساز کردن ماده مخدر گل در آن کرده و در ادامه آن را در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می‌دهند.

 

وی افزود:پس از اقدام عملیاتی و رصد‌های اطلاعاتی همکارانم در دایره فتای پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت،این متهم شناسایی و دستگیرشد.

 

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: چندین جلد از این کتاب‌ها توسط همکارانم از مخفیگاه متهمان این پرونده کشف شد که افراد بسته‌های موادمخدر را در آن‌ها جاساز می‌کردند و پس از تبلیغ این کتاب ها، آن‌ها را به دست افراد به خصوص جوانان می‌رساندند.

 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران خطاب به والدین تاکید کرد: پدران و مادران باید بسیار مراقب فرزندانشان باشند چرا که مجرمان سعی دارند که با هر ترفندی که شده دست به تخریب و نابودی آن‌ها بزنند و هدفشان فقط کسب منافع خودشان است.

 

موادمخدر ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

وی افزود: والدین باید بر روی رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند و رفت آمد‌های آن‌ها را بررسی کنند و اجازه ندهند که با انتخاب‌های اشتباه در پیدا کردن دوستانشان پا به بیراهه بگذارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------