داشتن کارت واکسن شرط حضور در محل کار| با کارمندانی که واکسن کرونا نمی‌زنند، چه برخوردی می‌شود؟



کارکنان ادارات ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت : از حضور کارکنان ادارات که تا ۱۰ مهرماه حداقل یک دُز واکسن تزریق نکرده‌اند، در اداره جلوگیری بعمل می‌آید و ایام عدم حضور نیز غیبت محسوب می‌شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سارا شاه آبادی معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت:با تصویب ستاد استانی کرونا از حضور کارکنان اداره ها که تا ۱۰ مهرماه دست کم یک دُز واکسن تزریق نکرده اند، در اداره جلوگیری بعمل می آید و ایام حضور نداشتن غیبت محسوب می شود.

 

او اعلام کرد:کارکنان دولت تنها تا سه روز دیگر زمان دارند که برای تزریق نوبت اول اقدام کنند این مصوبه کاملا جدی است و قطعا اجرا می شود ، چون مسأله سلامتی مردم در میان است.

 

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود:کارکنان دولت در استان از ۱۰ مهرماه برای حضور در محل کار باید کارت واکسن ارائه دهند و دانشگاه علوم پزشکی هم این آمادگی را دارد که از طریق ارائه کد ملی فرد، تزریق یا عدم تزریق کارمند را اعلام کند.

 

با کارمندانی که واکسن کرونا نمی زنند، چه برخوردی می شود؟ 

ایسپا در تازه ترین نظرسنجی خود اعلام کرد که ۱۴.۲ درصد شهروندان بالای ۱۸ سال اصلا تمایلی به زدن واکسن کرونا ندارند، این در حالیست که سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از اجباری شدن کارت واکسن در کشور تا سه هفته آینده خبر داد.

 

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان:به مرور اگر کارمندی از زدن واکسن خودداری کند بعد از مدتی، احتمال می رود از دریافت خدمات آن مجموعه اداری محروم شود.

 

همینطور امکان دارد پس از مدتی افرادی که از زدن واکسن ممانعت می کنند به آنها خدمات بانکی ارائه نشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------