بارش برف و باران در مرکز و شمال غرب کشور



هواشناسی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود موج بارشی، امروز در مرکز و شمال غرب کشور بارندگی‌ها به صورت پراکنده وجود دارد که در ارتفاعات به شکل برف است. 

«فریبا گودرزی» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا افزود: امروز شاهد بارش پراکنده در استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و شمال خوزستان، آذربایجان‌شرقی و غربی، کردستان، زنجان، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، تهران و قزوین هستیم.

 

وی بیان‌داشت: بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است و احتمال کولاک و آب‌گرفتگی معابر و تاخیر در پروازها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، شمال خوزستان، ایلام، بلندی‌های استان‌های قزوین، البرز و تهران وجود دارد.

 

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، در پی سکون هوا در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق پرتردد و صنعتی سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

 

وی گفت: امروز و فردا نیز در نوار شرقی به‌ویژه بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان و سمنان، وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد  که در مناطق مستعد این شرایط سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

 

گودرزی ادامه‌داد: آب‌های خلیج‌فارس اوایل وقت امروز مواج و متلاطم است.

 

وی خاطرنشان‌کرد: امروز آسمان تهران نیز ابری و غبارآلود است. کمینه دما امروز در ایستگاه مهرآباد به پنج درجه بالای صفر می‌رسد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------