بازگشت محدودیت تردد و جریمه‌های کرونایی به جاده‌های کشور (۶ بهمن ۱۴۰۰)



محدودیت تردد  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی با توجه به وضعیت تزریق واکسن و تست کرونا خبر داد.

 سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال که وضعیت تردد به شهر‌های کرونایی با توجه به قرار گرفتن ۹ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی چه می‌شود؛ اظهار داشت: تردد خودرو‌های شخصی پلاک غیر بومی «از» و «به» شهر‌های قرمز و نارنجی با داشتن تاییدیه تزریق واکسن در سامانه و در وضعیت «قرنطینه بیماری نبودن» فرد امکان پذیر است.

 

وی گفت: در این مرحله برای تردد خودرو‌های شخصی پلاک غیربومی «از» و «به» شهر‌های زرد و آبی صرفاً با تایید در وضعیت بیماری قرار نداشتن در سامانه امکانپذیر است.

 

سردار حسینی اعلام کرد: اعمال جریمه خودرو‌های شخصی «از» و «به» شهر‌های قرمز و نارنجی بدون تاییدیه واکسن و یا نداشتن پی سی آر مثبت در هر ۲۴ ساعت مبلغ ۱ میلیون تومان خواهد بود.

 

وی گفت: در تردد خودرو‌های شخصی به شهر‌های زرد بدون داشتن پی سی آر منفی (در وضعیت قرنطینه و بیماری نبودن) مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در هر ۲۴ ساعت جریمه اعمال خواهد شد.

 

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تردد حمل و نقل عمومی برون شهری با استفاده از اتوبوس، قطار، هواپیما و وسایل نقلیه دریایی با داشتن تاییدیه تزریق واکسن در سامانه و در وضعیت قرنطینه بیماری نبودن امکان پذیر است.

 

وی خاطر نشان کرد: تردد درون شهری خودرو‌های شخصی نیز به صورتی امکان پذیر است که مالکین آن‌ها در وضعیت بیماری قرار نداشته باشند.

 

 فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------