برای استقبال از روحانی چک پول توزیع نشد



اخبار,اخباراجتماعی , معصومه ابتکار

 معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در واکنش به سخنان دو نفر از نمایندگان سمن های مردم نهاد در زمینه استقبال از رییس جمهوری گفت: مطمئن هستم برای استقبال مردم از رییس جمهوری در سفرهای استانی چک پول، کوپن و برنج توزیع نشد.

دو نفر از نمایندگان سمن های مردم نهاد که برای سخنرانی در همایش سازمان های مردم نهاد و فرهیختگان استان همدان سخنرانی کردند با اشاره به بنر قرار گرفته در جایگاه که حاوی تصاویر استقبال مردم همدان از رییس جمهوری در سوم شهریور ماه سالجاری بود اظهار کردند: این رویه استقبال از رییس جمهوری در همه دولت ها بوده است. معصومه ابتکار پنجشنبه در این مراسم در واکنش به این سخنان گفت: سمن ها در دولت گذشته روزگار ناخوشی را پشت سر گذاشتند. وی اضافه کرد: شرایط در دولت گذشته برای طیف های مختلف بویژه سمن های مردم نهاد به جایی رسید که در انتخابات سال 92 به شعار تدبیر و سیاست اعتدال ایشان رای دادند.

وی اظهار کرد: استقبال بی نظیر مردم همدان از رییس جمهوری به خاطر توزیع کوپن، برنج و چک پول نبود بلکه مردم بخاطر عزت و شرف، اعتمادی دارند، فضای امید و نشاطی که دولت یازدهم برای مردم و حضور تمامی اندیشه ایجاد شده آمدند. وی اظهار کرد: فراهم شدن فضای گفت و شنود در جلسات به برکت انقلاب و شهدا، قانون اساسی حق دخالت مردم در سرنوشت فراهم شد. وی اظهار کرد: فضای برای نقد و طرح دیدگاهها و پاسخگویی در دولت یازدهم فراهم شده و این دولت ، دولت پاسخگو است و از نقد سازنده استقبال می کند و معتقد است سازمان مردم نهاد دانشگاهیان و فرهیختگان کشور می توانند در سطوح مختلف کشور در عرصه تصمیم گیری به دولت کمک کنند.
 
 اخباراجتماعی  - ايرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------