آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

علت انفجار فروشگاه نمونه در شیراز مشخص شد



 اجتماعی,خبرهای اجتماعی ,انفجار فروشگاه نمونه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز علت حادثه انفجار و حریق مجتمع فرهاد و فروشگاه بزرگ نمونه در طبقه همکف این ساختمان را وجود تصاعدات گازی و آلودگی محیط به مواد فرار اشتعالی اعلام و عامل انسانی را در آن دخیل دانست. 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی شیراز، محمد فرخ‌زاده  اعلام کرد: حادثه انفجار و حریق مجتمع مسکونی تجاری واقع در بلوار نصر شیراز، بروز تصاعدات گازی ناشی از ریزش و پاشش مواد مایع سریع‌الاشتعال و آلودگی محیط به مواد فرار اشتعالی و برخورد این تصاعدات با کنتاکت الکتریکی و مکانیکی توسط عامل انسانی بوده است.

 

فرخ‌زاده تصریح کرد: شناسایی عامل یا عاملان مقصر در این حادثه انفجار و حریق در حیطه اختیارات مقام محترم قضایی و انتظامی قرار دارد.

 

به گزارش ایسنا، ساعت ۴۵ دقیقه بامداد شنبه ۱۳ خرداد، حادثه انفجار و حریق متعاقب آن، خسارات سنگینی به یک فروشگاه بزرگ موسوم به نمونه در بلوار نصر شیراز و ساختمان مسکونی مجتمع فرهاد و ساختمان‌های مجاور وارد کرد.

 

در این حادثه ۳۶ نفر مصدوم شده و ۱۶ نفر به بیمارستان‌های نمازی و رجایی منتقل شدند که هنوز ۶ مصدوم در بیمارستان‌های یاد شده بستری هستند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------