مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتورسازی تبریز شد



اخبار,اخبار ورزشی,مصطفی دنیزلی

سرمربی نامدار ترکیه‌ای و سابق پرسپولیس هدایت تراکتورسازی تبریز را بر عهده گرفت.

به گزارش ورزش سه، باشگاه تراکتورسازی پس از کش و قوس‌های فراوان و اسامی زیادی که برای سرمربیگری این تیم مطرح شده بود، در نهایت انتخابی غیرمنتظره و البته شگفت‌انگیز داشت و یک سرمربی سرشناس ترکیه‌ای را برای هدایت تیمش انتخاب کرد.

 

در حالی که پس از پایان فصل اسامی زیادی همچون علی دایی، برانکو ایوانکوویچ و ... در بین گزینه‌های داخلی و حتی فیلیپه اسکولاری برزیلی برای حضور در تراکتورسازی مطرح شده بود، اما در نهایت محمدرضا زنوزی بدون سر و صدا پیش رفت و مصطفی دنیزلی را به‌عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان تبریزی انتخاب کرد.

 

دنیزلی سال گذشته هدایت کاسیم پاشا ترکیه را بر عهده داشت که پس از ۱۱ پیروزی، ۵ تساوی و ۱۶ شکست، در فاصله دو هفته به اتمام فصل سوپر لیگ ترکیه به پایان کارش با این تیم رسید و نتوانست تا پایان مسابقات روی نیمکت کاسیم پاشا بنشیند، اما او امیدوار است در سن ۶۹ سالگی و در بازگشت به لیگ برتر ایران، دوباره روزهای خوبی را تجربه کند.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی مصطفی دنیزلی

 

او که نخستین بار در فصل ۸۴-۸۳ سرمربیگری در لیگ برتر ایران را با پاس تهران تجربه کرد و دو سال هدایت این تیم را بر عهده داشت، در لیگ ششم به پرسپولیس رفت و خاطرات به یاد ماندنی‌ای را برای هواداران این تیم بر جای گذاشت؛ او در لیگ یازدهم نیز مجدداً به پرسپولیس بازگشت، اما در تیرماه ۹۱ به دلیل مسائل خانوادگی ایران را ترک کرد.

 

طی سالیان اخیر بارها نام دنیزلی به‌عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های مختلف در لیگ برتر ایران مطرح شده بود، اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه پس از ۷ سال دوباره این سرمربی نامدار ترکیه‌ای به ایران بازگشت و این بار نه برای پرسپولیس، بلکه برای حضور روی نیمکت تراکتورسازی با این باشگاه قرارداد بست.

 

مصطفی دنیزلی در فصل ۸۶-۸۵ هجومی‌ترین تیم لیگ برتر را با پرسپولیس داشت و با سه امتیاز کمتر نسبت به سایپا در رده سوم ایستاد و نتوانست به قهرمانی برسد، اما بازی‌های زیبایی که سرخ‌پوشان تهرانی با هدایت او داشتند، همچنان در ذهن هواداران این تیم باقی مانده است و حالا تراکتوری‌ها امیدوار هستند آن روزها برای این تیم نیز تکرار شود.

 

باشگاه تراکتورسازی هنوز مدت قرارداد دنیزلی با این تیم را اعلام نکرده، اما تنها خبر امضای رسمی قرارداد او  درحضور محمدرضا زنوزی، مالک و غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه را به تایید رسانده است.

 

تراکتورسازی که فصل نقل و انتقالات را با جذب چهار بازیکن آغاز کرد و درصدد حفظ ستاره‌های خود است، اکنون با انتخاب مصطفی دنیزلی به‌عنوان سرمربی، نشان داده بیش از فصل گذشته به دنبال قهرمانی و رقابت با مدعیان است تا به ناکامی‌های سالیان اخیرش پایان دهد.

 

مدت قرارداد مشروط تراکتورسازی با دنیزلی مشخص شد

قرارداد مصطفی دنیزلی با تراکتورسازی یک‌ساله بوده و در پایان این یک سال در صورت رضایت طرفین، قرارداد دنیزلی و سرخپوشان تبریزی تمدید می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------