جوانان ایران پیروزی را با شکست مقابل آرژانتین عوض کردند



اخبار,اخبار ورزشی

تیم جوانان ایران در سومین بازی خودش با چهار گل مغلوب آرژانتین شد تا در گروه خودش در جایگاه سوم قرار گیرد.

به گزارش خبرورزشی، تیم جوانان ایران که برای شرکت در تورنمنت سن پترزبورگ در روسیه به سر می‌برد در سومین دیدار خود در برابر تیم آرژانتین تن به شکست داد تا با دو شکست و یک پیروزی در مرحله گروهی به کار خودش خاتمه دهد.

 

این بازی که در پانزده دقیقه ابتدایی زیر بارش شدید باران برگزار شد ابتدا شاگردان پور موسوی توانستند در دقیقه ۱۴ روی یک ضد حمله غافلگیر کننده توسط آریا برزگر به گل دست یابند و از حریف قدرتمند خود پیش افتادند.

 

در ادامه نیز این جوانان ایران بودند که باز هم می‌توانستند صاحب گل شوند که واکنش دروازه بان حریف مانع گلزنی شاگردان پور موسوی شد، اما در دقیقه ۳۴ آرژانتین صاحب یک ضربه پنالتی شد تا هر دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

 

در نیمه‌دوم جوانان ایران علی رغم اینکه صاحب موقعیت بودند نتوانستند از فرصت‌های خود استفاده کنند و روی ضد حمله در دقایق ۷۸، ۸۴ و ۸۸ سه گل را از آرژانتینی‌ها دریافت کردند.

 

در ادامه جوانان ایران حملاتی را روی دروازه حریف داشتند و توانستند یک گل دیگر توسط رضا محرمی به ثمر برسانند تا با نتیجه چهار بر دو مقابل آرژانتین شکست را متحمل شوند.

 

ایران در دو بازی قبلی مقابل روسیه با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود و ارمنستان را با دو گل شکست داد تا در انتظار نتیجه پایانی گروه بین تیم‌های روسیه و ارمنستان باشد.

 

گفتنی است این بازی‌ها در سه گروه چهار تایی برگزار می‌شود و در مجموع ۸ تیم به دور حذفی این رقابت‌ها صعود خواهند کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------