آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

استیلی: من و اسکوچیچ همچنان در تیم ملی هستیم/ واکنش سرمربی تیم ملی به احتمال بازگشت کی‌روش



حمید استیلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: هم من و هم دراگان اسکوچیچ همچنان در تیم ملی حضور داریم.

به گزارش مهر، حمید استیلی در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران، در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون، گفت: از همه مهمتر فوتبال کشورمان است. ان شاءالله که به آرامش نسبی برسد. هرکسی در این پست است برای فوتبال کشورمان تلاش کند.

 

وی افزود: بنده به عنوان مدیر و سرپرست کماکان در کنار تیم هستم. دیروز هم کارهای سفر به کشور اتریش در بحث ویزا را انجام دادیم.

 

سرپرست تیم ملی در پاسخ به سئوالی در خصوص احتمال برکناری دراگان اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کی روش هم گفت: هنوز صحبتی نشده است. الان صحبت از این است که اسکوچیچ کماکان هست و به کارش ادامه می‌دهد. او بازی‌های لیگ را با دستیارانش تماشا می‌کند. برنامه‌ای برای اردوی سپتامبر تنظیم کرده‌ایم. یک بازی تدارکاتی با تیم امید داریم و ۲۷ شهریور عازم اتریش می‌شویم. اول مهر با اروگوئه و پنج مهر هم با سنگال دیدار خواهیم داشت.

 

***

 

واکنش اسکوچیچ به احتمال بازگشت کی‌روش به تیم‌ملی فوتبال

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی فوتبال در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در برج میلاد اظهار کرد: تصمیم خوبی بود که کاپ جام جهانی به ایران بیاید و حق منطقی ما بود. همانطور که می‌دانید، این کاپ یکی از مشهورترین جام‌های دنیاست.

 

او درباره اردوهای تیم‌ملی گفت: ما تدارک لازم را دیده‌ایم و یک پیش‌اردو قبل از اردوی اتریش برگزار می‌کنیم. یک لیست بزرگتر را به فدراسیون فوتبال داده‌ایم که دو بار کوچک می‌شود، یک بار قبل از پیش‌اردو و یک بار پیش از اردوی اصلی.

 

سرمربی تیم‌ملی در پاسخ به این سوال که آیا اروگوئه و سنگال با تیم‌های اصلی‌شان مقابل ایران بازی می‌کنند؟ گفت: در مورد کامل بودن تیم‌شان مطمئن نیستم ولی می‌توانند به ما کمک کنند. قطعا ما فرار نمی‌کنیم.

 

اسکوچیچ درباره به خطر افتادن موقعیتش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: شما نگران پست من هستید ولی من نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------