سولاری: از هر روشی گلزنی را امتحان کردیم ولی نشد/ والورده: پیروزی در برنابئو کار راحتی نیست



اخبار,اخبار ورزشی,سولاری

رئال مادرید در یک شب تلخ بار دیگر به بارسا باخت و شانسش برای قهرمانی لالیگا بسیار کمرنگ شد.

به گزارش ورزش سه، رئال برای گرفتن انتقام شکست 0-3 چهارشنبه شب برابر بارسا قرار گرفت و امید داشت فاصله 9 امتیازی در لالیگا را به شش کاهش دهد اما تک گل راکیتیچ در نهایت حکم به پیروزی دوباره آبی اناری ها داد.

 

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال در مورد بازی به خبرنگاران گفت:« از هر روشی گلزنی را امتحان کردیم ولی نشد؛ با این حال هرگز تسلیم نشدیم. یک بازی تیمی را ارائه دادیم و جنگیدیم ولی وقتی گل نزنید، قادر به پیروزی هم نخواهید بود. هر کاری که می توانستیم انجام دادیم ولی در تمام کنندگی بی دقت بودیم.

 

باید نگاه کنیم و ببینیم که در کجاها قابلیت بهتر شدن داریم و به کار ادامه دهیم. فاصله 12 امتیازی با بارسا فاصله زیادی است ولی پاپس نخواهیم کشید. تعهد ما مبارزه تا روزی است که همچنان شانس داریم. چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان.»

 

سوت های اعتراضی علیه بیل:« معتقدم بیل بازیکن بزرگی برای باشگاه بوده و خدمات زیادی کرده است. او مثل هر بازیکنی شایسته احترام است؛ هرچند هواداران آزاد به انجام هر کاری هستند.»

 

تعویض کروس:« هیچ بازیکنی بی جانشین نیست. با فده والورده سعی کردیم به خط میانی مان هوای تازه تزریق کنیم. جوانان برای حضور در ترکیب اصلی فشار می آورند و فوتبال همین است. کروس تا زمانی که در زمین بود، خوب بازی کرد و سپس والورده را وارد میدان کردم. او جوان است و آینده خوبی خواهد داشت.»

 

ضعف رئال:« قطعا در تمام کنندگی مشکل داشتیم. در این دو بازی برابر بارسا 20 ضربه به دروازه داشتیم ولی هیچ کدام گل نشدند. بازی امشب برابر بود ولی بازهم در گلزنی ضعف نشان دادیم.»

 

والورده: پیروزی در برنابئو کار راحتی نیست

اخبار,اخبار ورزشی,والورده

در پایان بازی، والورده در مورد موضوعات مختلف این دیدار با خبرنگاران صحبت کرد.

 

پیروزی دوباره مقابل رئال:" پیروزی در یک دیدار در اینجا بسیار پیچیده است؛ تصور کنید دو پیروزی چقدر عجیب است. آنها به دروازه ما حمله کردند و تلاش کردند تا به ما ضربه بزنند اما ما وقتی صاحب توپ بودیم، موقعیت های خطرناک ایجاد کردی. دیدار دشواری بود اما ما راضی هستیم. فاصله خطوط ما زیاد بود اما باید مراقب بازی رئال می بودیم."

 

کنترل بازی:" در دیدار روز چهارشنبه، ما در نیمه اول خوب نبودیم و در این دیدار ما مصمم شدیم تا بیشتر کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم. بعد از گل، این فرصت را داشتیم که کار آنها را تمام کنیم. در دفاع، ما خیلی خوب کار کردیم. البته فکر می کنم همه در این دیدار عالی ظاهر شدند."

 

دمبله:" به نظر من، او واقعا خوب کار کرد. او با خونسردی کار کرد و تجربه ای که به دست آورد، به او آرامش داد و با این آرامش، می تواند به خوبی بازیخوانی کند."

 

مسی:" او در سطح بسیار بالایی بود و شرایط خوبی دارد."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------