واکنش مورینیو به اشک های منقلب کننده پوچتینو



اخبار,اخبار ورزشی

تاتنهام شب گذشته در دیداری عجیب و باورنکردنی توانست 2-3 بر آژاکس پیروز شده و راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

به گزارش ورزش سه، تاتنهام بازی رفت را در زمین خود با یک گل به آژاکس باخته بود ولی در بازی برگشت با وجود اینکه در یک نیمه دو گل از آژاکس دریافت کرد، توانست در نیمه دوم، سه گل بزند و به فینال برسد. گل سوم دقیقه 95 توسط لوکاس مورا به ثبت رسید و او هت تریکش را کامل کرد.

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، پس از بازی از فرط هیجان و خوشحالی زانو زد و گریست.

 

ژوزه مورینیو در مصاحبه با بی این اسپورتس و در واکنش به اشک های پوچتینو که بسیاری را منقلب کرد، گفت:« برخی مواقع هواداران احساسات ما مربیان و کسانی که عاشق ما هستند را در نمی کنند. اینکه چه چیزی برای ما و علاقه مندان مان اهمیت دارد.

 

هواداران فکر می کنند که بیش از ما نگران تیم شان هستند و اینکه فقط احساسات خودشان مهم است. درک برخی هواداران از فوتبال اینگونه است که وقتی می برید، باید شادی و پایکوبی کنید و وقتی می بازید، باید ناراحت شوید؛ ولی فردا روز دیگری است. برخی مواقع آنها نمی دانند پشت صحنه چه خبر است.

 

مربیان معمولا تنهاترین افراد در تیم هستند و در فوتبال، بیشترین فشار روی آنهاست. اشک های پوچتینو از نظر من بسیار زیبا بودند و دنیای ما مربیان را به خوبی نمایش می دهد. این نشان می دهد که فوتبال برای ما چیزی فراتر از یک تفریح معمولی است. حال فرقی نمی کند که اشک ها برای شکست باشد یا برای پیروزی.»

 

تاتنهام در فینال باید به مصاف لیورپول برود. یورگن کلوپ و پوچتینو تاکنون نتوانسته اند برای لیورپول و تاتنهام عنوان قهرمانی را کسب کنند و این اولین افتخارشان محسوب خواهد شد و باید دید در نهایت کدام یک موفق تر عمل می کند.

 

مورینیو در مورد تیم مورد علاقه خود در فینال گفت:« پاسخ این سوال بسیار سخت است؛ چون کلوپ و پوچتینو را بسیار بسیار دوست دارم و هر دو را شایسته کسب عنوان قهرمانی می دانم.

 

آنها باید آنالیز دقیقی از بازی داشته باشند و بهترین نفرات را روانه میدان کنند. فوتبال یعنی لذت بردن ولی همچنین بازی پیروزی است و در آن، برد مهمترین چیز است.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------