امری: چلسی بهتر از ما بود



اخبار,اخبار ورزشی,اونای امری

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، در مورد شکست سنگین تیمش در فینال لیگ اروپا برابر چلسی صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، به نظر می رسید مهم ترین هدف توپچی ها برای استخدام اونای، امری بازگشت به لیگ قهرمانان باشد اما آرسنال نه از طریق لیگ برتر موفق به کسب سهمیه شد و نه توانست امشب در فینال لیگ اروپا برابر چلسی به این مهم دست یابد و حالا اونای امری در مورد شکست 1-4 تیمش برابر چلسی صحبت کرده است.

 

اونای امری گفت: "می دانستیم که رسیدن به هدف دشوار خواهد بود و در لیگ برتر ما شانس بیشتری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشتیم اما برای رسیدن به این رقابت ها در لیگ اروپا نیز تلاش بسیاری کردیم.

 

تبریک به چلسی و باید گفت آنها بهتر از ما بودند. در نیمه اول چلسی شانس زیادی برای گلزنی نداشت و ما می خواستیم در نیمه دوم هم همین عملکرد را تکرار کرده و از بخت های خود استفاده کنیم اما آنها به گل اول رسیدند و این بسیار مهم بود.

 

شما باید با آرامش بازی کنید. چلسی از فرصت های خود استفاده کرد و ما نیز این فرصت را داشتیم که در جریان مسابقه بمانیم اما پس از دریافت گل شرایط خیلی دشوار شده بود.

 

من فکر می کنم ما یک تیم بزرگ هستیم و معتقدم آرسنال نام معتبری در جهان فوتبال است. بسیاری از بازیکنان علاقه دارند در ترکیب آرسنال بازی کنند، ما مسیر پیشرفت هستیم و باید در این راه قوی باشیم. هدف ما در ابتدای فصل این بود که قادر به مبارزه کردن بوده، به تیم های دیگر نزدیک شویم و این کار را را نیز انجام دادیم اما هنوز کافی نیست و در فصل بعدی ما باید مسیر خود را ادامه دهیم."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------