واکنش توخل به درگیری با کونته: چیز خاصی نبود و توهین نکردیم/ سرمربی تاتنهام: با داور مشکل ندارم، با آن مربی دارم



توخل و کونته،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی درگیری با آنتونیو کونته را اتفاقی مرسوم در فوتبال می‌داند.

به گزارش ورزش سه، چلسی امشب در شرایطی در خانه خود برابر تاتنهام به تساوی 2-2 رضایت داد که تا دقیقه 95 از حریف پیش بود. توماس توخل و آنتونیو کونته در طول مسابقه و به خصوص در پایان در چند نوبت با یکدیگر درگیر شدند. اما توماس توخل این اتفاق را بخشی از فوتبال دانسته و البته تاکید کرد هر دو گل تاتنهام باید مردود می‌شده و این اتفاق رخ نداده است.

 

توماس توخل گفت: "هر دو گل باید مردود می‌شد. فقط یک تیم مستحق پیروزی بود و آن هم ما بودیم. من نمی‌دانم که هوبرگ و رودریگو بنتانکور امروز چند خطای تاکتیکی و فنی انجام دادند. یک خطای واضح روی کای هاورتز صورت گرفت و این وضعیت همچنان برای چلسی ادامه دارد. ریچارلیسون در آفساید بود و چگونه می‌توانید موی یک بازیکن را در زمین فوتبال بکشید؟ از چه زمانی قانون می‌گوید در یک مسابقه فوتبال موی حریف را بکشیم؟ داوران صحنه را بررسی کردند و باز هم هیچ اتفاقی رخ نداد که واقعا مسخره بود.

 

امیدوارم در این فصل در آخرین لحظات دیگر امتیازات از دست نرود. این اتفاق امروز می‌توانست رخ دهد. اما وقتی ما VAR داریم این اتفاق نباید رخ دهد و نمی‌توان قبول کرد دو گل مردود را بپذیرند. این اتفاقات برای من غیرقابل قبول است.

 

درگیری با آنتونیو کونته؟ هیچ حس بدی ندارم. احساس می‌کنم کار هر دوی ما نسبت به دیگری منصفانه بود. ما به هم توهین نکردیم، به همدیگر ضربه نزدیم و هر دو برای تیم‌های خود می‌جنگیم. فکر می‌کردم وقتی با آنتونیو کونته دست بدهم، باید به چشمهای هم نگاه کنیم، اما او نظر دیگری داشت. درگیری آخر بازی ضروری نبود، اما در این میان خیلی موارد دیگر نیز رخ داد که ضرورتی نداشت. اینجا لیگ برتر است و دو سرمربی امروز درگیر شدند زیرا هر دوی ما برای تیم‌های خود مبارزه می‌کنیم. همین بود. برای من این موضوع مهمی نیست و این نیز بخشی از اتفاقات امروز بود.

 

شادی برای گل دوم چلسی؟ در وسط راه با خودم فکر کردم نباید این کار را انجام دهم، اما گاهی اوقات یک مسابقه شما را به خود جذب می‌کند و امروز این اتفاق واقعا برای من رخ دهد. این یک جشن شادی واقعی و خالص بود، ممکن است این رفتار حریف ما را آزار دهد، اما آنها نیز همین کار را کردند.

 

مشکل همیشگی چلسی با آنتونی تیلور؟ نه‌تنها هواداران، بلکه بازیکنان نیز می‌دانند چه خبر است. آنها به‌خوبی می‌دانند چه اتفاقی رخ می‌دهد. من هیچ توصیفی در مورد تصمیمات او ندارم و کنجکاو هستم دلایل این داور را بشنوم. هر دو گل تاتنهام باید مردود می‌شد."

 

***

 

کونته: با داور مشکل ندارم، با آن مربی دارم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل چلسی در دربی لندن، در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت کرد تا درباره این بازی پرحادثه گفت‌و‌گو کند.

 

آنتونیو کونته در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" اتفاقی که در پایان مسابقه افتاد مهم نیست. مهمترین چیز، فوتبال است و درباره فوتبال صحبت کردن. بازی سخت و پرتنشی بود. این بازی برای ما واقعا دشوار بود. همه می‌دانند که آنها چه تیم خوبی هستند.

 

اگر بخواهم با فصل پیش مقایسه کنم کاملا مشخص بود که ما در این بازی عملکردی به مراتب بهتری داشتیم. ولی اگر بخواهم صادق باشم چلسی امروز نشان داد که نسبت به ما تیم بهتری است. ما می‌توانیم بهتر کار کنیم. ولی ما با همین شرایط دو گل زدیم. آن هم در حالی‌که فصل گذشته در سه بازی آخر فصل گل نزده بودیم. از این بازی یک امتیاز گرفتیم و به نظرم نشان دادیم تیم باشخصیتی هستیم. بازیکنان من خواستند تا آخرین ثانیه در بازی بمانند و این شایسته احترام است. ولی بازیکنان من می‌دانند نظرم درباره بازی‌شان چیست. اینکه ما می‌توانیم بهتر از این باشیم.

 

درباره درگیری با توماس توخل

داور به من کارت قرمز نشان داد ولی او اصلا متوجه نشد چه اتفاقی افتاد که کار به آنجا رسید. ولی خب، باید تصمیم داور را قبول کنم و می‌کنم. باز هم تکرار می‌کنم که مساله بزرگی نیست. مشکل بین من و مربی آن تیم است نه بین من و داور.

 

شادی بعد از گل نیمکت هر دو طرف خیلی خوب بود (خنده).  اول دویدن و بعد بالا پریدن. حتما می‌توانید درک کنید که در چه شرایطی بودیم. این بازی برای هر دو باشگاه خیلی مهم است

 

یک مربی باید همیشه پرشور باشد. نتیجه می‌تواند مثبت یا منفی باشد ولی این شغل و وظیفه شما است و باید نشان بدهید کارتان را با شور و شوق انجام می‌دهید. وقتی هواداران این را ببینند اتفاق خوبی برای تیم می‌افتد. فقط کسی که عاشق کارش است می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ برسد.

 

درگیری با کوواچیچ مهم نیست. وقتی تنش دو طرف به حد بالایی رسیده از این اتفاق‌ها می‌افتد. همه دیدند که دو تیم چطور شادی کردند. طبیعی هم بود چون این بازی برای هر دو باشگاه خیلی مهم بود. و همینطور برای دو مربی".

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------