ضرر 30 میلیاردی استقلال به خاطر صداوسیما/ باشگاه استقلال: برخورد شبکه سه توهین آمیز است



ضرر استقلال بخاطر صداوسیما،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
استقلال به خاطر اقدام صدا و سیما در دو هفته 30 میلیارد تومان ضرر کرده است.

به گزارش طرفداری، کارگزار استقلال بابت هر بازی خانگی که تبلیغات این باشگاه اجرا می شود، مبلغ 15 میلیارد تومان به آبی ها پرداخت می کند. با این حال اختلاف این باشگاه با صدا و سیما برسر حق پخش باعث شده است تا تبلیغات محیطی به نمایش درنیاید و آبی ها با مشکل بزرگی روبرو شوند.

 

به گفته یکی از مدیران استقلال این نحوه فیلمبرداری در 2 بازی باعث خسارت 30 میلیاردی به استقلال شده است و آبی ها از این نظر متحمل خسارت سنگینی شده اند.

 

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا استقلالی ها به تعامل با صدا و سیما بر می گردند یا این اختلاف همچنان ادامه دار خواهد بود.

 

 ***

 

باشگاه استقلال: برخورد شبکه سه توهین آمیز است

باشگاه استقلال از برخورد شبکه سه سیما گلایه کرد و این نحوه برخورد را «توهین» دانست.

 

چالش باشگاه استقلال و صداوسیما برای گرفتن حق پخش تلویزیونی همچنان ادامه دارد. روز گذشته و در جریان دیدار استقلال با مس کرمان در ورزشگاه آزادی، نحوه فیلمبرداری مسابقه به شکلی بود که تبلیغات محیطی -متعلق به استقلال- به صورت کامل نشان داده نمی‌شد.

 

استقلالی‌ها قصد داشتند در اعتراض به این اقدام، در نیمه دوم وارد زمین نشوند اما در نهایت به بازی خود ادامه دادند و یک بر صفر به پیروزی رسیدند. نشست خبری «ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال هم به خاطر اختلاف بین باشگاه و خبرنگاران صداوسیما برگزار نشد.

 

باشگاه استقلال امروز با انتشار بیانیه‌ای، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست کرد که به اقدام «غیر حرفه ای» شبکه سه اعتراض کنند:

«باشگاه استقلال ضمن تقدیر فراوان از هواداران عزیز خود که در نقد عملکرد شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر و حمایت از تبلیغات محیطی، همراه و یاور و حامی باشگاه خود بودند، به صورت جدی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌خواهد که نسبت به اقدام غیرحرفه‌ای این شبکه تلویزیونی، اعتراض و واکنش مناسب نشان دهد.فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید از حقوق استقلال حمایت کنند و اجازه اختلال در روند درآمدزایی باشگاه‌ها را ندهند.

 

انتظار باشگاه استقلال این است که فدراسیون فوتبال مقتدرانه به وظایف خود در حمایت از باشگاه‌ها عمل کند نه اینکه از موضع پایین و منفعلانه با مدیران تلویزیون مواجه شوند. برخورد غیرعادلانه و توهین آمیز شبکه سوم نه تنها موجب کوتاه آمدن باشگاه استقلال نخواهد شد که این باشگاه را در استیفای حقوق خود، هواداران و سهامداران راسخ‌تر می‌کند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------